Subject: Vastuskiri (dokumendi viit: 6-4/1830) Kohaliku omavalitsuse kriisiülesannete täitmise kontaktisiku määramine
From: "Riho Johanson" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Cc: "Saue Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 16:52:47 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Saue vallavanema käskkirja kriisikomisjoni koosseisu kinnitamise 
kohta. Käskkirja punkti 2 alusel korraldab komisjoni tööd 
kriisireguleerimise valdkonda kureeriv

abivallavanem Riho Johanson, kes on ühtlasi ka Saue valla kontaktisik, kes 
tegeleb kriisiülesannete täitmise korraldamisega ja on peamiseks partneriks 
Päästeametile kriisialastes teemades.

Käskkiri on kirja manusena kaasas.

LugupidamisegaRiho Johanson

abivallavanem

GSM  <tel:+372%20508%202974> +372 508 2974

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>